Skip to main content

Waarom moet ik, als ik wil inloggen in mijn modem en WiFi instellingen, de wachtwoorden aanpassen? Dit is al een gruwelijk irritant wachtwoord om in te moeten voeren op smart devices en nu zou ik dit ook nog eens op alle devices moeten veranderen voordat ik überhaupt in mijn WiFi instellingen kan.

Waarom moet ik, als ik wil inloggen in mijn modem en WiFi instellingen, de wachtwoorden aanpassen? Dit is al een gruwelijk irritant wachtwoord om in te moeten voeren op smart devices en nu zou ik dit ook nog eens op alle devices moeten veranderen voordat ik überhaupt in mijn WiFi instellingen kan.

Totaal onnodig die verplichte verandering. Verander het ff tijdelijk in iets anders. Log dan opnieuw in en verander het weer terug naar wat het was. Misschien dat die melding dan wegblijft.


Waarom moet ik, als ik wil inloggen in mijn modem en WiFi instellingen, de wachtwoorden aanpassen? Dit is al een gruwelijk irritant wachtwoord om in te moeten voeren op smart devices en nu zou ik dit ook nog eens op alle devices moeten veranderen voordat ik überhaupt in mijn WiFi instellingen kan.

Totaal onnodig die verplichte verandering. Verander het ff tijdelijk in iets anders. Log dan opnieuw in en verander het weer terug naar wat het was. Misschien dat die melding dan wegblijft.

Dat is een goeie, dat ga ik even uitproberen


Het wordt zelfs nog gekker, je moet namelijk zelfs je modemnaam veranderen. Helaas krijg je nadat je de gegevens weer naar standaard terug verandert opnieuw de melding dat je de default instellingen moet wijzigen.

 

Het is me uiteindelijk allemaal wel gelukt maar makkelijk is anders … 😅


Hallo @Maurice85 omwille van de veiligheid moet het inlogwachtwoord van het modem en de wifi-naam en wifi-wachtwoord veranderd worden. Dat kan heel eenvoudig door er een cijfer en/of letter achter te zetten en dan op te slaan.

Verder zijn die veiligheidsaanpassingen van nut omdat je anders de gast-wifi en de extra-wifi niet geactiveerd krijgt als je dat zou willen.