Skip to main content
Beantwoord

Modem niet meer zichtbaar in de KPN Thuis App

• 24 juli 2025
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo iedereen,

Via mijn KPN thuis app is mijn modem niet zichtbaar en staat gedefinieerd als onbekend. Ook is er geen IPv6 toegekend sinds de laatste update. Iemand een idee hoe dat kan?

Beste antwoord door phd1975

Ik heb uiteindelijk vanmorgen alles een herstart gegeven en nu lijkt alles gewoon weer te werken. Bedankt voor het meedenken.

Bekijk origineel

9 reacties

• 5747 reacties
  • 24 juli 2025

Mogenlijk heeft het modem een firmware update gehad. Dan werkt die niet meer in de Thuis app. Daarvoor moet je dan de MijnKPN app gebruiken.

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 24 juli 2025
Marlon92 schreef:

Mogenlijk heeft het modem een firmware update gehad. Dan werkt die niet meer in de Thuis app. Daarvoor moet je dan de MijnKPN app gebruiken.

beide werkt niet. 

Leen59
Wijsgeer
  • 537 reacties
  • 24 juli 2025

Probeer eens in te loggen op het modem met een laptop ofzo 

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 24 juli 2025
Leen59 schreef:

Probeer eens in te loggen op het modem met een laptop ofzo 

Dat lukt gewoon maar zie geen ipv6 adres. Lijkt net alsof deze is gedeactiveerd sinds de update.

Leen59
Wijsgeer
  • 537 reacties
  • 24 juli 2025

Dat kan je als het goed is ergens zien bij de instellingen. Welke firmwareversie staat erop?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 24 juli 2025
Leen59 schreef:

Dat kan je als het goed is ergens zien bij de instellingen. Welke firmwareversie staat erop?

V12.C.25.06.06 Is de firmware.

Leen59
Wijsgeer
  • 537 reacties
  • 24 juli 2025

Ah, dat is de nieuwste. Je kunt dan niet meer de thuis- app gebruiken maar wel de mijn kpn app zoals Marlon al schreef. Beide apps even verwijderen en de mijn kpn opnieuw installeren. Maar uitgebreide instellingen gaat het makkelijkst als je inlogt op het modem.

• 5747 reacties
  • 25 juli 2025

Dat IPv6 uit staat is niks ergs aan. Ik heb het ook uit staan. Je kunt het in het modem onder "Internetverbinding" weer aanzetten. 

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2025

Ik heb uiteindelijk vanmorgen alles een herstart gegeven en nu lijkt alles gewoon weer te werken. Bedankt voor het meedenken.

Reageer