Skip to main content

Goedenavond allemaal, 

Ik kreeg vandaag, 4 Oktober 2022, een retourdoos in de brievenbus?

Mijn Abbonemet stopte per 26 September en moest alles binnen 7 dagen retourneren.

Nu heb ik al de modem netjes geretourneerd in een eigen doos naar het adres dat op de KPN site stond vermeldt.

Kan iemand aub hier naar kijken? Weet niet wat ik hiermee aan moet.

Alvast bedankt!

 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling moet
je de ontvangen apparatuur terugsturen naar KPN.

Stuur de apparatuur binnen 7 dagen terug.
Gebruik hiervoor de originele- of een eigen doos.

De doos geef je af bij een PostNL locatie.  

 

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Hallo @Richard2000 , dat gebeurt wel vaker met wat vertraging.

Heb je wel je gegevens op een briefje in de doos meegestuurd? Dan komt het waarschijnlijk wel goed. Bewaar wel het verzendbewijs dat je kreeg van PostNL.

Krijg je toch nog een herinnering, kom dan hier terug. Dan zal een KPN medewerker bij de logistieke afdeling melden dat je het al opgestuurd hebt.


Oke bedankt voor de tip!


Goedenmiddag allen,

 

Ik heb vandaag bericht 1e herrenring gekregen.

Kan iemand aub doorgeven reeds geretourneerd?

 

groetjes.


Komt goed @Richard2000 , een moderator zal hier reageren. Mogelijk @Jasper die hier al meegekeken heeft, zie de like(s). Door de drukte kan het een paar dagen duren.

Zet, als je dat nog niet gedaan had, je gegevens (privé) in het forum profiel.


Had je alle apparatuur in dezelfde doos teruggestuurd @Richard2000? En heb je de track&trace code van die verzending nog? Als je die nog hebt is er niets aan de hand, dan is die herinnering onterecht en kan je die verder negeren.


@Jasper Niet orginele doos maar wel track trace code .

 


Dat laatste is het belangrijkste, want daarmee is na te gaan dat het pakket is teruggestuurd. Als je die code goed bewaard is niets aan de hand