Skip to main content
Antwoord

Modem start niet meer op na update, power knippert groen

• November 17, 2025
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag

Vannacht is een update geweest van het modem dat ook gecommuniceerd was.

Nu start het modem ook niet meer op. Alles al geprobeerd; stekker eruit voor 60 sec. , reset geprobeerd.

Helaas start het modem niet meer op??? Groen Power lampje blijft om de paar seconde knipperen maar verder gebeurd er niets.

Beste antwoord door Marcel Offermans

@Erwin van KPN na telefonisch contact met de storingsdienst was er geconstateerd dat het modem defect was geraakt door de update. Hoe dat kan is voor mij nog een raadsel. Maar alles is opgelost door een nieuw modem dat ook weer is geïnstalleerd. Alles werkt weer naar behoren.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Dat is mij ook overkomen en ik kan niemand van de helpdesk bereiken. Ik zit wel zonder internet en internet heb ik wel nodig om vanuit te kunnen werken!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Marcel Offermans  en ​@Ana Cristina . Welkom hier.

Dat klinkt allesbehalve fraai.  Helaas is deze community geen reguliere helpdesk en kan het even duren voor er een reactie komt. Dat is in jullie geval natuurlijk niet heel praktisch.

Heb jullie in de tussentijd al een oplossing gevonden voor je issue?  Ik zou namelijk voor dit soort zaken direct 0800 0402 bellen.  De helpdesk is juist bedoeld voor dit soort acute gevallen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 19, 2025

@Erwin van KPN na telefonisch contact met de storingsdienst was er geconstateerd dat het modem defect was geraakt door de update. Hoe dat kan is voor mij nog een raadsel. Maar alles is opgelost door een nieuw modem dat ook weer is geïnstalleerd. Alles werkt weer naar behoren.

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor de update en fijn dat het opgelost is, Marcel.

Als er ooit iets anders is, kun je je vraag altijd eerst hier stellen. We wijzen je graag in de juiste richting!