Skip to main content

Waarom kan de melding van een update niet een paar dagen eerder verstuurd worden. Ik heb nu een probleem met mijn werk. Heb een nachtdienst waar ik bereikbaar moet zijn via internet gedurende de nacht. Kan nu niks meer regelen op het werk. 

 

Als een werkende verbinding echt zo belangrijk is voor u, dan denk ik dat u beter voor een alternatief/backup kunt zorgen. Een verbinding over het mobiele netwerk bijvoorbeeld. 

Die SMS berichten over het updaten van het modem zijn namelijk niet zo super betrouwbaar. Vaak zat lees ik hier op het forum dat mensen wel een SMS bericht ontvangen, maar dat er vervolgens niets geupdate word. En dan gebeurt het een paar dagen later plots wel zonder verdere berichtgeving. 

Dus op basis van zo'n SMS bericht iets regelen met uw werk lijkt me niet realistisch. 

Een Fritzbox kan ook een optie zijn. Die word niet geüpdate vanuit KPN. Misschien checkt die zelf voor updates. Maar dan kunt u dat in iedergeval uitzetten.


Hoi @Twannekedoelpunt, welkom op onze community! Helaas moet onderhoud soms gepleegd worden, we doen dat het liefst 'snachts om zo min mogelijk klanten te benadelen. Is alles verder goed gegaan?


Hallo @Twannekedoelpunt , als je een betrouwbare router wil, kan je kijken naar de FritzBox. Die heeft natuurlijk ook af en toe een update, maar minder vaak dan KPN. Bovendien is de router dan maar heel eventjes offline, en je kan het ook nog uitzetten als je 100% uptime nodig hebt.


Ik snap dat er update moeten gebeuren. Het zou alleen fijner zijn als die wat eerder worden gemeld dan op de dag zelf. 

Hoi @Twannekedoelpunt, welkom op onze community! Helaas moet onderhoud soms gepleegd worden, we doen dat het liefst 'snachts om zo min mogelijk klanten te benadelen. Is alles verder goed gegaan?

 


Reageer