Skip to main content

Ik kreeg eerder vandaag de melding van verschillende sites, dat er geen verbinding was, terwijl andere sites gewoon verbinding hadden.

Vanavond heb ik in mijn modem ingelogd en zag dat er een software update beschikbaar was.

 

Twee vragen dus:

  1. Wordt deze software automatisch bijgewerkt, of moet ik dat perse via het modem zelf doen?
  2. Wordt de gebruiker in kennis gesteld of er software updates zijn, of moet je gewoon geregeld inloggen bij je modem om hier zelf achter te komen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Het updaten gebeurt gewoon stilletjes automatisch op de achtergrond. Daar krijgt de gebruiker geen bericht van. Soms is het mogelijk om handmatig te updaten. Maar als de gebruiker dat niet doet word de update op een later tijdstip ook gewoon automatisch geïnstalleerd. 


Dat vermoeden had ik al. Het leek mij vrij stug dat je zoiets handmatig moest doen.

Ik denk dat de ‘probleem sites’ zelf een storing hebben. Eerder vandaag was dat https://globe.adsbexchange.com/ en momenteel heb ik wat problemen met een cloud opslag (Terabox).

 

Bedankt voor je snelle reactie.


Handmatig update is optioneel voor mensen die geen geduld hebben voor de software update planningen van KPN.