Skip to main content

Al sinds het begin van mijn abonnement problemen met wegvallende modem. Soms meerdere keren per dag. Soms een week nergens last van (mogelijk valt hij uit zonder dat we er op dat moment last van hebben). Betreft een glasvezelverbinding met KPN V12 box. De box wordt als router/modem gebruikt. Sofware versie: SGEJ1000060E

Herstarten van modem en glasvezelkastje al meerdere malen gedaan, lijkt het probleem niet te verhelpen.

Ik zie hier veel gelijke meldingen, maar eigenlijk nergens een oplossing. Kan iemand mijn modem/verbinding eens doormeten?

 

Onderstaand de logging van een moment waarop de verbinding wegviel (11:13). Geen errors/warnings te zien, puur het opnieuw starten wordt vermeld.

06.01.2023 11:13:54 Info WIFI

A WiFi device <xxx> has successfully connected to SSID (Device/WiFi/SSIDs/SSIDIWL_PRIV])

01.01.2020 01:00:32 Info WIFI

WiFi security settings have been successfully saved

Gelukt, net iemand aan de lijn gehad. 

Alleen deze keer blijkbaar geen complete uitval maar alleen de tv. Gezien de historie dacht mn vrouw aan een gelijk probleem en heeft geen dubbelcheck op internet gedaan.

Heb nu een nummer met meldingscode gelukkig. We gaan het komende maand bijhouden. Bij een volgende uitval kan ik direct contact opnemen. Bedankt weer voor je hulp @Erwin_ !

Graag gedaan.   En ik ben blij dat je nu in ieder geval die directe lijn hebt.Â