Skip to main content

Mijn internetmodem maakt een hoog piepend geluid. Daarom zou ik hem graag vervangen. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Met deze link zou dat moeten lukken. Waarschijnlijk heb je nog de v7 en die zou je via de link kunnen vervangen.  Laat even weten of het is gelukt. 


Hallo @Mve055 , welk modem heb je? Is dat soms nog de Experia Box v7 (ZXV10 H220N) ?
Deze is hierom berucht. Bel morgen tussen 08:00u en 20:00u met KPN via 0800-0402 (gratis nummer) dan wordt dit modem direct omgewisseld met een moderner model.


Hallo @Mve055 , welk modem heb je? Is dat soms nog de Experia Box v7 (ZXV10 H220N) ?
Deze is hierom berucht. Bel morgen tussen 08:00u en 20:00u met KPN via 0800-0402 (gratis nummer) dan wordt dit modem direct omgewisseld met een moderner model.

Ik heb de V8, maar ik bel morgen even. Bedankt!


Goed plan @Mve055 , ik verwacht dat die v8 ook wel direct wordt omgeruild.


Met deze link zou dat moeten lukken. Waarschijnlijk heb je nog de v7 en die zou je via de link kunnen vervangen.  Laat even weten of het is gelukt. 

Dit heb ik geprobeerd maar hij geeft alleen aan dat mijn modem geschikt is. Verder niet dat ik hem kan vervangen. Ik ga morgen even bellen kijken of het dan lukt. Bedankt!


Hoi @Mve055, welkom op het forum!

Mooi om te zien dat de community jou zo op weg heeft geholpen. :blush:  Heb je inmiddels telefonisch contact gehad en is er een nieuw modem onderweg? Zo'n piepend geluid moet namelijk niet de bedoeling zijn en lijkt me bloedirritant. Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen!