Skip to main content
Antwoord

Modem wachtwoord instellen eerste keer

• September 3, 2025
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Goedemorgen, 

Sinds kort nu klant bij kpn. Internet tv en mobiel. Dikke prima. Had alles standaard gelaten qua instellingen modem. Wilde aanpassingen maken, channel veranderen etc etc.  Maar kwam erachter dat ik nog voor eerste keer een wachtwoord moet instellen. 

Maar dit lukt niet, zodra ik nieuw wachtwoord aanklik. Verdwijnt me toetsenbord. Dus kan niks veranderen.

Ook zeggen de browsers, niet veilige websites. Zowel op mijnmodem.kpn en de ipadres variant.

Probeer in te loggen via mijn mobiel. Dat zou niks uit moeten maken toch? Iemand een oplossing. 

T modem is Experiabox v10

Beste antwoord door joey92

@Dreee85 

het probleem met het toetsenbord op een Mobile device (mobiel of tablet) is inderdaad een bekent probleem op de huidige firmware. op dit moment kun je eigenlijk alleen op een Laptop of vaste computer goed inloggen in het modem.

workaround kan zijn om de taal van het modem van Nederlands naar Engels te zetten. maar dit werkt helaas niet bij iedereen even goed.

9 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2025

Dit is trouwens mijn eerste keer op een forum sinds jaren. Dus excuses als ik mijn vraag niet goed geplaatst heb qua topic en locatie.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

@Dreee85  Wellicht heb je hier iets in aan van onderstaande link

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 3, 2025

@Dreee85 

het probleem met het toetsenbord op een Mobile device (mobiel of tablet) is inderdaad een bekent probleem op de huidige firmware. op dit moment kun je eigenlijk alleen op een Laptop of vaste computer goed inloggen in het modem.

workaround kan zijn om de taal van het modem van Nederlands naar Engels te zetten. maar dit werkt helaas niet bij iedereen even goed.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2025

@Dreee85  Wellicht heb je hier iets in aan van onderstaande link

Bedankt voor je reactie. Ik zal even rondkijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2025

@Dreee85 

Helemaal duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga een poging doen via mijn pc. 

Remco Abee
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

Probleem speelt nog steeds? Zag dat ik nieuwe firmware in de modem had en wachtwoord was gereset. Door verdwijnend toetsenbord dus niet aan te passen.

berichten zijn zeker twee maanden oud, had ergens dus wel al een oplossing hiervoor verwacht…

Leen59
Wijsgeer
  • November 13, 2025

Helaas laat die oplossing nog op zich wachten. Dus nog steeds met laptop inloggen.

Remco Abee
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Helaas…

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 14, 2025

We hebben in de huidige update

wel een aardig aantal dingen opgelost aan interface issues. Is het ook deze versie die jij nu hebt en waarmee dit probleem nog speelt, ​@Remco Abee?