Skip to main content

mijn modem word niet gezien door de laptop van mijn man hij staat dus niet in de lijst hoe los ik dat op?????

Kan je wat duidelijker zijn wat je precies bedoelt, en wat je doet?


als je een nieuwe provider krijgt en je klikt op het wifi icoon om je wifi aan te sluiten zie je allerlei wifi in de buurt je zoekt dan je modem en installeerd makkelijk zat behalve als je modem niet in het lijstje voor komt dan kun je niet op jou wifi 

nou dat is het geval de laptop ziet de modem niet en das de eerste keer dat dat gebeurd


NVT


ik zie alle wifi behalve die van ons


@jeanetclarke heb je toevallig een V12 modem van KPN en hoe oud is de laptop. Wanneer je een V12 modem hebt kijk eens op de onderstaande webpagina van KPN. Kijk dan bij “extra Wifi instellen”.

Kennisbank V12 modem
 

 


hij pakt admin wachtwoord niet 

 


@jeanetclarke Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen op je Box 12. Ik begrijp dat hij het wachtwoord niet pakt. 

Hier staan soms "moeilijke tekens" in, zou het kunnen dat bijvoorbeeld een uitroepteken aangezien wordt voor een letter? 

De tip van @Hoopvol is een goede, in dit topic staat alles wat je moet weten over de Box 12. 


het probleem lag bij de modem die had de allernieuwste wifi die niet geschikt is voor oudere apparaten een lieve monteur wist gelijk wat er aan de hand was modem vervangen en alles werkt weer 

 

Jeanet


Hoi @jeanetclarke 
Waarschijnlijk helpt het als je het SSID er zelf even handmatig in de laptop zet, met het wachtwoord.


Hoi @jeanetclarke 
Waarschijnlijk helpt het als je het SSID er zelf even handmatig in de laptop zet, met het wachtwoord.

storing verholpen lag aan nieuwe modem met nieuwste wifi signaal