Skip to main content

Wie verzint nu toch zoiets. Een update uit oeten op he modem in ern vakantie maand. Met een melding erbij...mocht het niet werken, zetje modem even aan en uit. Briljant als jeĀ in Frankrijk dat bericht/smsje krijgt. En je vervolgens merkt dat de slimme apparaten dieĀ verbonden zijn met een superwifi geen verbinding meer hebben met het internet! Bij normake updates moest ik al opnieuw verbinding maken met de superwifi( door de ze opnieuw op te starten) nu blijkbaar dus ook... lukt niet op afstand vanuit Frankrijk. Briljant hoor, kpn. Fijn hoor!!!!Ā 

Er is altijd wel iemand, voor die een update net niet uitkomt. Als je dit echt wilt voorkomen zou je dus een zelfbeheerd/eigen modem moeten nemen. (Een van de redenen dan ook dat ik zo blij ben met mijn Fritzbox.)


Dat snap ik Joris62, maar in de maanden juli en augustus zijn wel veel mensen op vakantie. Daarom niet slim gekozen. Werkt zo'n fritzbox ook met de ontvanger van kpn voor de tv? Anders overweging waard


Dat snap ik Joris62, maar in de maanden juli en augustus zijn wel veel mensen op vakantie. Daarom niet slim gekozen. Werkt zo'n fritzbox ook met de ontvanger van kpn voor de tv? Anders overweging waard

Ja, werkt perfect, geen enkel probleem. Als je in de Fritzbox KPN als provider kiest dan worden die instellingen hiervoor goedgezet en kun je die TV ontvanger op elke port van de Fritzbox gebruiken. (Maar dan niet vergeten, die optie voor auto update uit te zetten.Ā šŸ˜ Wat wel handig is: meldingen aanzetten als updates beschikbaar zijn. Dan stuurt de Fritzbox je een mail bij beschikbare updates en kun je die vervolgens zelf in gaan plannen.)