Skip to main content

Vandaag een modemwissel gedaan van V8 experiabox naar v10. Het internet valt constant uit. Modem meerdere malen uit en aan gezet en gereset. Probleem blijft, services lampje wordt oranje, internet rood/uit en vervolgens geen internet meer. Geen storingen in de buurt.

 

Na terugzetten v8, zelfde problemen. Nu opnieuw de v10 weer in gebruik en lijkt stabiel ish te zijn.

Hallo @Alaineman ,

Nu opnieuw de v10 weer in gebruik en lijkt stabiel ish te zijn.

Dan lijkt mij dat het probleem nu opgelost is. 👍

 

Dan kun je de V8 nu terugsturen naar KPN. Als het goed is, heb je een retoursticker ontvangen.  Zo niet?, volg deze instructie: 

 


Vannacht werkte het internet urenlang. Maar nu 11:00 weer een paar minuten geen internet, service lampje oranje en internet lampje uit. 2 minuten erna weer internet.

 

Het lijkt heel willekeurig te zijn wanneer het internet uitvalt en of het daarna weer snel werkt en voor hoe lang.

 

Edit: na 2 minuten internet viel het weer uit, weer geen internet.


Heb je glasvezel of koper @Alaineman ?

Indien het 1e haal dan de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan.

Indien koper, geef de V10 eens een fabrieks-reset en kijk eens hoe het dan gaat.

Krijg je dan nog steeds een oranje/roodlampje en geen werkende diensten, dan even gratis bellen met 0800 0402.

 


Koper (vdsl) fabrieksreset al meerdere keren gedaan.


Koper (vdsl) fabrieksreset al meerdere keren gedaan.

Als de storing aanhoudt, dan toch weer even bellen met 0800 0402 @Alaineman , voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

 


Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen. Dankjewel voor de reacties.


Ik denk dat ik dat inderdaad ga doen. Dankjewel voor de reacties.

Graag gedaan @Alaineman en laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

 


Tijdens het telefoongesprek heb ik instructies gevolgd van de telefoniste. Na dit gesprek en het onderzoek is het tot nu toe geen 1 keer uitgevallen de afgelopen twee dagen. Dus voorlopig lijkt het te zijn opgelost, mocht het probleem spoedig terugkomen, dan kan ik een monteur afspraak bevestigen.


Probleem is weer terug. Meerdere keren in afgelopen 2 uur is het internet uitgevallen. Monteur inplannen dus.


Dankjewel voor de update en jammer @Alaineman. Dan kun je inderdaad het beste even bellen met onze klantenservice. Via die weg heb je direct contact en kunnen mijn collega's meteen de verbinding voor je nakijken. Via het forum kan het zoals je merkt iets langer duren. Ik hoop dat je intussen al verder geholpen bent.


Reageer