Hoi,
Gisteren mijn abbo verlengt voor KPN+.
Vandaag de onderdelen binnen gehad: 3x DIW7022 en 1x ZTE ZXHN F3100 (Mediaconverter)
Ik heb al Glas en vanaf de Glasmodem loopt er nu een netwerkkabel naar de WAN Poort van de Experiabox v10a
Nu is mijn vraag wat ik nu met de ZTE ZXHN F3100 moet doen. Vervangt deze gehele Experiabox. Of heb ik de ZTE ZXHN F3100 helemaal niet nodig.
Mijn netwerk bestaat uit meerdere vLans waaronder 1 speciaal voor KPN iTV (vlan 4 en vlan 6). Moet ik nu iets aanpassen in het netwerk? Of kan ik gewoon de bestaande vLan blijven gebruiken die ik nu gebruik voor KPN TV.
Ik heb de aansluit datum een maand naar achteren gezet omdat ik na de bestelling op het forum verschillende problemen tegen kwam met betrekking tot geluid en opnieuw opstarten van de kastjes.
Nu heb ik daar geen problemen mee maar dat krijg ik bij de rest van de familie niet door heen.
Dus hoe groot is de kans dat in tegen problemen aan loop?
Nu heb ik al 3x KPN iTV kastjes en meestal kan je dan geen extra kastjes meer aansluiten. Moet ik die eerst via de Klantenservice laten los koppelen? Of ik bijvoorbeeld eerst 1 kastje vervangen. Bijvoorbeeld die van mijn dochter. Zodat we eerst kunnen testen.
En kunnen überhaupt dan nog terug?
Hoor graag jullie commentaar