Skip to main content
Antwoord

Moet ik het nieuwe SSID en password van mijn nieuwe modem gebruiken of kan ik deze veranderen?

• September 11, 2023
  • 8 reacties
  • 315 keer bekeken

Ik krijg binnenkort de nieuwe KPN 12 box voor internet.

ben ik dan verplicht het nieuwe SSID en paswoord te gebruiken of kan deze ( allebei)  veranderen ?

en ja ik weet al dat ik extra WiFi kan instellen, dus het gaat hier om het originele wifi van dit modem

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Barth-Bilal! Op onze kennisbank over modems staat alles stap voor stap uitgelegd. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2023

U kunt natuurlijk zelf kiezen welk SSID en wachtwoord u wilt gebruiken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 11, 2023

Oké dankjewel.er staat. Iets over in de instellingen dus vandaar de vraag.

bedankt en fijne dag

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2023

Hi @Barth-Bilal! Op onze kennisbank over modems staat alles stap voor stap uitgelegd. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2023

Dankjewel Bram.

lik ga die handleiding bekijken.

hoe kan ik dit bericht als oplossing markeren?

Forum|alt.badge.img+3

Dat kan inderdaad ik heb het modem dezelfde SSID gegeven + wachtwoord als ik bij Ziggo had.

Mijn KPN Wifi netwerk heet dus nu Ziggo8924135 🤣.

wjb
Superuser
  • September 15, 2023

Waarom geeft men wifi netwerken toch altijd van die "technische" namen i.p.v. logische (simpele) namen.

Ons wifi netwerk heeft onze achternaam als SSiD, ons "Internet of Things" netwerk heeft de naam IoT en mijn zakelijke netwerk de naam van mijn bedrijf.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • September 16, 2023

Waarom geeft men wifi netwerken toch altijd van die "technische" namen i.p.v. logische (simpele) namen.

Ons wifi netwerk heeft onze achternaam als SSiD, ons "Internet of Things" netwerk heeft de naam IoT en mijn zakelijke netwerk de naam van mijn bedrijf.

@wjb soms heeft men z'n redenen. 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2023

👍👍