Skip to main content

Ongeveer een jaar geleden heeft de monteur bij mij thuis de Experiabox V12 geïnstalleerd (doos nog ongeopend). Hij gaf aan dat de muurbeugel ontbrak en dat ik met klantenservice daarover contact kon opnemen.

Dit heb ik uiteindelijk nooit gedaan, maar in verband met een soort renovatie zou ik toch graag een muurbeugel willen hebben, het staat namelijk een stuk mooier aan de muur. Kan ik dit bestellen of anderszins geleverd krijgen?

Hoi @WilliamEB . Welkom op het forum.

Bellen met de 0800 0402 is de snelste manier maar ik zag toevallig je topic voorbij komen en kan wel even zo'n beugel opsturen. (normaliter duurt het een aantal dagen voordat een KPN moderator aan het topic toekomt).   Kloppen de gegevens in je profiel? 


Hoi @Erwin_ ,

Hij heeft zijn profiel vannacht aangemaakt. Dus dat zal dan wel met de juiste gegevens zijn. 


Hoi @Erwin_ ,

Hij heeft zijn profiel vannacht aangemaakt. Dus dat zal dan wel met de juiste gegevens zijn. 

Daar zit wat in.

@WilliamEB : Beugel zit op de post. Ik verwacht dat ie dinsdag door de bus valt. 


Heel fijn dat het (zo snel ook) bezorgd kan worden, dank daarvoor! 🙂 De gegevens zijn inderdaad correct, en ik heb ondertussen ook een sms ontvangen met een bevestiging van de bezorging.