Skip to main content

Ik heb een zwarte kpn box 12 modem. met witte superwifi. Omdat mijn verbinding slecht was en ik vaak van 5g naar 2,4g terug werd gezet etc.. heb ik gisteren alles gereset.

de modem gereset met paperclip . Daarna ingelogd via 192.168.2.254 en het wachtwoord verandert. Hierin zit een & teken.  meerdere keren geprobeerd en steeds kwam ik gewoon via edge in de modem.

Superwifi's gereset en daarna via de Kpn thuis app de superwifi 1 voor 1 gekoppeld. met succes. alles werkte weer en ik kon weer tv kijken boven .

Nu wilde ik met de laptop inloggen op de modem maar nu krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is. ook getest via notepad en met knippen en plakken werkt het niet. ook met chrome krijg ik de zelfde foutmelding.  met de Kpn thuis ap kan ik ook niet in de modem komen. geeft ook aan fout wachtwoord.

De originele wachtwoord nog geprobeerd en ook die van de superwifi's

 

Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen.

Moet nu weer alles gereset worden ?

Of misschien eerst alles resetten alles koppelen en daarna pas het wachtwoord veranderen ( als je dan nog kan inloggen ) ?

 

meerdere topics doorgekeken maar geen oplossing kunnen vinden.

met vriendelijke groet

John 

 

Hoi @johnenaleid. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je het in verschillende browsers geprobeerd? In het topic “KPN Box 12: van specificaties tot instellingen” wordt er uitleg gegeven hoe je kan inloggen op jouw KPN Box 12. Wellicht heb je hier iets aan.


Hoi @johnenaleid. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je het in verschillende browsers geprobeerd? In het topic “KPN Box 12: van specificaties tot instellingen” wordt er uitleg gegeven hoe je kan inloggen op jouw KPN Box 12. Wellicht heb je hier iets aan.

Helaas die had ik al geprobeerd.

Als ik tijd heb zal ik het hele boeltje maar weer opnieuw gaan proberen. 

groetjes

John


Als ik tijd heb zal ik het hele boeltje maar weer opnieuw gaan proberen. 

En gebruik dan eens niet de thuisapp. Die heeft geen enkele toegevoegde waarde.