Skip to main content

Na update van experia box 10 werkt Port forwarding niet meer. 
mij weet niet hoe dat ingesteld moet worden, daar kom ik niet uit, wil ik ook niet!!

als ze dit aangekondigd hadden dan zou ik een backup gemaakt hebben of iig een notitie van alle poorten. 
nu word ik op kosten gejaagd omdat ik een bedrijf moet laten komen om dit in te stellen. 
niet blij mee net voor de feestdagen!!!!

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Jammer dat ook bij jou de port forwarding gereset is na de nieuwste software update van de Experia Box V10, ​@Foony. Port forwarding werkt ook op de nieuwe software wel, maar misschien net even anders dan je gewend bent. Hoe je dit nu kunt doen, lees je allemaal hier: Modems met KPN Software: Port Forward instellen / UPnP aanzetten.

Denise,

Erg makkelijk dit standaard antwoord. 
Dit is voor u een kwestie van kopiëren en plakken van een stukje text. 
Maar om het modem opnieuw in te stellen ben je een paar uur bezig. 
Dit had voorkomen kunnen worden als dit aangekondigd was. 

Dan had ik daar een foto kunnen maken van de instelling en. 
Ik hoop en verwacht dat KPN hier lering uit gehaald heeft. 
Dit ook omdat ik lees dat er veel mensen met dit probleem kampen. 
Het voelt alsof iemand de sloten van je huis vervangt maar is vergeten de nieuwe sleutels af te geven. 
En dan zeggen: “kom ze maar even 100 km verderop ophalen.” 
M.v.g. Een teleurgestelde klant,

Cor van de Ven

Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je het nu opnieuw moet instellen. Dat dit lastig is, zal ik niet ontkennen. Maar we kunnen er nu niks meer aan doen. Het enige wat ik nu kan doen, is je wijzen op de nieuwe werkwijze voor port forwarding zodat je dit weer kunt instellen.

Wat betreft de aankondiging: deze wordt ook standaard uitgestuurd een dag voor de update uitgevoerd wordt. Wel hebben we op 12 november per ongeluk een lege e-mail verstuurd toen we de update hadden willen aankondigen: Lege mail 'modem upgrade Experia Box V10' verstuurd. Mogelijk heb jij deze ook ontvangen.

Reageer