Skip to main content
Vraag

Na update geen wifi op Box 12 en nieuwe modem geeft zelfde probleem

• March 1, 2025
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Anderhalve week geleden is er een update geweest en sindsdien ondervind ik allemaal issues met mijn wifi. (Box 12)

Bedraad geeft geen probleem, maar met of zonder superwifi wilt mijn wifi niet werken.

Nadat vorige week opeens mijn wifi het niet deed na de update heb ik contact met de helpdesk gehad. Ruim een uur aan de lijn gehangen, meermaals gereset en ook al zagen ze bij KPN dat de wifi ingeschakeld was op de modem was er geen lampje op het modem en geen signaal.

Er werd een nieuw modem verzonden maar die geeft hetzelfde probleem. Moet mi betekenen dat het een software issue is.

Ik had vanmiddag een schone installatie en reset gedaan van mijn superwifi en nieuwe modem, en ik had even signaal (alleen op de modem, wifi punten gaven groen lampje maar pikte mijn apparaten niet op). Nadat ik weer met de helpdesk gesproken had en die mij liet inloggen op de modem zelf stopte het wifi weer met werken. Sindsdien geen signaal, meermaals resetten, op de wifi knop drukken en nog steeds geen signaal. Wel enorm veel frustratie en een verloren zaterdagmiddag.

Inmiddels is de oorspronkelijke mobiele bundel die ik ontving weer afgelopen en hebben mijn kids geen netwerk. 

Ik verwacht meer van een dergelijk dure dienst, verder enorm frustrerend dat de terugbel afspraken consequent niet worden nagekomen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 5, 2025

Goedemorgen ​@GuidoN , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Kan me oprecht alles voorstellen bij je frustratie al koop je daar natuurlijk ook weer net niks voor. Zou je eens willen kijken of de wifi wel werkt wanneer je de Super wifi punten loskoppelt? En dus alleen de wifi gebruikt van de Box. Kan zijn dat je de Box 12 dan eerst ook nog even dient te resetten. Verder ben ik benieuwd welke softwareversie je nu hebt (deze vind je op de inlog pagina van je modem). Zie je bevindingen graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen gaan kijken!