Skip to main content

Hallo,

Ik zit in de volgende situatie; ik ben net op een nieuw adres gaan wonen en heb via youfone (onderdeel kpn) een nieuw modem (experia v10a) gekregen. Bij installatie neemt het modem echter de wifi instellingen van het oude kpn netwerk over, waardoor ik niet op de wifi kom en het wachtwoord ook niet kan aanpassen. Oude wifi wachtwoord van vorige bewoners is niet bekend.
 

Hoe kan ik er voor zorgen dat het nieuwe modem NIET de instellingen van de vorige bewoners overneemt??

Hi @RvdH44, je zou het modem eens kunnen resetten en kijken of de gegevens daarna goed staan. Mocht dat niet lukken kun je het beste de klantenservice bellen op 0800-0402. Zij kunnen ook het een en ander resetten. Dit soort gegevens worden namelijk ook opgeslagen op een server (Motive). En de gegevens hierop kan alleen KPN wissen. Dat een modem de gegevens van de vorige bewoners overneemt heb ik overigens nog niet eerder gezien. Normaal neemt het modem wel vaker de gegevens over van het vorige modem. 


Hi @RvdH44, je zou het modem eens kunnen resetten en kijken of de gegevens daarna goed staan. Mocht dat niet lukken kun je het beste de klantenservice bellen op 0800-0402. 

Ho eens ff... @RvdH44 is klant van Youfone. Die kan helemaal niet naar KPN bellen. @RvdH44 zou überhaupt niet eens hier op dit forum een topic horen te maken. Want hij/zij is geen KPN klant.

... youfone (onderdeel kpn) ...

Dit is onzin. Youfone is geen onderdeel van KPN. 


Klein beetje overheen gelezen inderdaad. Overigens gaat KPN Youfone wel overnemen (zie hier). Maar voor nu zal @RvdH44 inderdaad nog contact moeten opzoeken bij zijn huidige provider. Scherp @Nick83 het is ook nog vroeg haha 😉


Maar voor nu zal @RvdH44 inderdaad nog contact moeten opzoeken bij zijn huidige provider. 

En dat zal ook in de toekomst zo blijven als KPN Youfone overgenomen heeft. Want KPN wil Youfone als apart merk handhaven lees ik.


KPN heeft toestemming van de ACM om YouFone over te mogen nemen @RvdH44 , het is dus nog géén onderdeel van KPN.

 


Zo, wat een bijzondere reacties die niet over het probleem gaan, maar over de overname van KPN en Youfone. Het is gewoon de KPN lijn die mijn huis binnenkomt en op dit forum worden soortgelijke problemen besproken. Dus voor de KPN fanboys onder ons; sorry ik heb voor een budget merk gekozen en hoopte een oplossing te vinden voor mijn probleem. Gelukkig zijn ze bij de klantenservice van beide merken wel behulpzaam.

 Dank voor je reactie @DaveA!


@RvdH44 Je bent natuurlijk altijd welkom op de KPN Community! We weten natuurlijk alleen het meest over onze eigen diensten en hebben zoals aangeven geen toegang tot de systemen van Youfone. Maar post gerust nog eens wat voor je als we iets voor je kunnen doen!


Reageer