Skip to main content

De update v12.c.23.15.06 heb ik vannacht gehad, en sindsdien branden de lampjes op mijn netgear orbi satteliet. Blauw, oranje, paars. Dan is het ff weg, en begint het weer opnieuw. Wat moet ik veranderen om dit op te lossen? Alles is bekabeld aangesloten.

Soms helpt het om in te loggen op de v12 en een reset te doen onder instellingen/systeem


Soms helpt het om in te loggen op de v12 en een reset te doen onder instellingen/systeem

Dat is een goeie! Ik ga dit zsm proberen.


Heeft toch niet gewerkt. Iemand anders nog een idee?


Ik weet helaas niks van netgear orbi.   Wat staat er in de handleiding en hoe heb je ze aangesloten? Hebben die netgears ook een reset optie?


Ik weet helaas niks van netgear orbi.   Wat staat er in de handleiding en hoe heb je ze aangesloten? Hebben die netgears ook een reset optie?

Het heeft altijd gewerkt, maar sinds de update krijg ik problemen. Dus er zit iets in het modem van kpn wat anders is. Wat is er exact veranderd?


Heeft toch niet gewerkt. Iemand anders nog een idee?

Hallo @Jacco2020 ,

Heb je al geprobeerd om een tweede WiFi-netwerk aan te leggen? 
 

 


Dus de Orbi router is met een netwerkkabel op de V12 aangesloten?

Hoeveel Orbi satellieten heb je?


@Jacco2020 Netgear Orbi werken ook zonder Experia box. Voor IPTV moet je openwrt installeren.


Het is opgelost, heb 1 satteliet losgekoppeld. Die was draadloos verbonden. Blijkbaar stoort dat met het modem van kpn, omdat het altijd eerst wel werkte. Best kans dat de kinderziekte in de volgende software van kpn is opgelost.

 

 


Ik ervaar gelijksoortige problemen met een Orbi systeem.  Om de paar weken valt de verbinding van de orbi router met de satellieten weg. Een reset van de Experia box lost het op. Bijzonder. Buren hebben een Experiabox V10 en daar nooit problemen. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?


Ik ervaar gelijksoortige problemen met een Orbi systeem.  Om de paar weken valt de verbinding van de orbi router met de satellieten weg. Een reset van de Experia box lost het op. Bijzonder. Buren hebben een Experiabox V10 en daar nooit problemen. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

Ik heb oprecht geen idee. Als ik jou was zou ik een los topic aanmaken en aangeven wat je allemaal al geprobeerd hebt.  Hopelijk kan de community je dan verder helpen.