Skip to main content
Antwoord

Netwerk splitsen 2.4ghz en 5ghz lukt niet op Experia Box V10

• March 1, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb de Experia Box V10 en ik probeer het netwerk te splitsen in 2.4ghz en 5ghz. Ik ben ingelogd in de modem en heb bij Wifi geavanceerd configuratie bij beide de netwerknaam en wachtwoord veranderd, zodat ze niet meer hetzelfde zijn. En ik heb bij beide geklikt op Radio ‘aan’ en vervolgens op toepassen. Er komt dan te staan dat de wijzigingen zijn opgeslagen, echter staat Radio steeds weer op ‘uit’ als ik opnieuw inlog. Er verschijnen dus ook niet twee netwerken. Heel irritant want sommige apparaten kunnen alleen op 2.4ghz ingesteld worden en die kan ik nu dus niet gebruiken. Help!

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Frans Huinink, wat flauw dat het splitsen zo moeizaam gaat 😕

Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Marlon, aangezien het klinkt alsof de wifi van je V10 uit staat. Het gebruiken van KPN wifiversterkers, zorgt er voor dat de wifi van de V10 wordt uitgeschakeld en het wifisignaal alleen via de versterkers verloopt. Als je inderdaad gebruik maakt van versterkers, kan je het splitsen daar instellen. Meer hierover lees je in het volgende artikel:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 1, 2025

Heb je WiFi versterkers? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hi ​@Frans Huinink, wat flauw dat het splitsen zo moeizaam gaat 😕

Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Marlon, aangezien het klinkt alsof de wifi van je V10 uit staat. Het gebruiken van KPN wifiversterkers, zorgt er voor dat de wifi van de V10 wordt uitgeschakeld en het wifisignaal alleen via de versterkers verloopt. Als je inderdaad gebruik maakt van versterkers, kan je het splitsen daar instellen. Meer hierover lees je in het volgende artikel: