Skip to main content

Ik heb afgelopen nacht de nieuwe firmware gepushed gekregen, ik helemaal blij, want nu kan de extra router om het adres te routeren naar mijn lan netwerk er tussenuit. 

Maar het modem luistert in het gehele niet naar de instellingen die ik doe. Wifi uit, WiFi blijft gewoon aan. Adres modem op 10.0.0.254, toepassen, adres blijft staan op 192.168.2.254.. Daardoor kan ik mijn portforwardingen ook niet op mijn lan netwerk zetten. Wat doe ik fout? Heb het modem al van de spanning gehaald. Nog niet terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Maar dat is de volgende stap.

Hallo @RolfKunst klik je na wijzigingen wel op OPSLAAN???

Zo ja, dan worden de door jou ingegeven aanpassingen niet geaccepteerd.

 


Welke versie software draait er op de v12. Er zat nog een bug in die er ervoor zorgde dat de instellingen niet bewaard bleven.

 


Hallo JanD,

Ik klik uiteraard op opslaan. Het is niets geks wat ik invul, zowel subnet als ip kloppen. Want die komen ook op mijn verdere netwerk voor, niet hetzelfde adres natuurlijk, maar wel het subnet.

 

Beste BruisTablet,

Ik heb sinds vandaag versie: V12.C.23.04.38

Er staat wel een “Nieuwe” versie klaar die eindigt op 36, moet ik die anders installeren? Het is een lager getal, dus ook een “oudere” firmware lijkt me.

 

Heel erg bedankt voor de reacties trouwens. :-)


Hallo JanD,

Ik klik uiteraard op opslaan. Het is niets geks wat ik invul, zowel subnet als ip kloppen. Want die komen ook op mijn verdere netwerk voor, niet hetzelfde adres natuurlijk, maar wel het subnet.

 

Beste BruisTablet,

Ik heb sinds vandaag versie: V12.C.23.04.38

Er staat wel een “Nieuwe” versie klaar die eindigt op 36, moet ik die anders installeren? Het is een lager getal, dus ook een “oudere” firmware lijkt me.

 

Heel erg bedankt voor de reacties trouwens. :-)

Ja zou ik wel proberen. Zo zijn anderen ook van dat probleem af gekomen. De oplossing was namelijk doorstappen naar een andere versie. Dus probeer het maar . Daarna weer terug stappen naar de 38 versie kan dan nog steeds maar dan is in ieder geval duidelijk of het probleem daarmee weg is.