Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb een mail ontvangen vanwege een nieuwe model. De oude modem wordt niet meer ondersteund. Ik woon in Duitsland en bin alleen in september in mijn huisje. Is dat uitstekend?

Kun ik nu de modem orde en verstuur je de modem naar Duitsland or naar een andere adres in Nederland, bijvoorbeeld in een shop van kpn?

Kun ik misschien een mailtje schrijven naar de klantenservice?

Groetjes

 

De klantenservice mailen kan niet. En KPN gaat echt geen modem naar Duitsland sturen...


@PeggyDo Waarom betaal je 12 maanden abo kosten als je alleen 1 maand aanwezig in NL? Abo opzeggen en kort voor september een maandelijks opzegbar abo afsluiten lijkt me voordeliger. Bovendien moet je het oude modem terugsturen. Na 3 maanden krijg je automatisch een boete (vervangingswaarde voor het modem)


het is een vakantiehuis en heeft geen postbus. Ik gebruik de hele jaar internet voor de huurders.


Ruil dan dat modem in september om. Het oude blijft gewoon werken.


Hoi @PeggyDo, welkom op onze community, we kunnen het modem inderdaad niet naar Duitsland sturen maar als het bezorgen niet lukt gaat het nieuwe modem naar een PostNL punt. Je kunt hem daar dan ruilen. Hij blijft daar een paar dagen liggen.

Als dat niet lukt denk ik ook dat je september met het huidige modem nog wel haalt, en anders kun je ons altijd even bellen op 0800-0402 of via kpn.com/omruilen een nieuwe afspraak maken.


Goedemorgen, bedankt.

Ik order de nieuwe modem dan graag in september naar een post nl punt!

Groetjes!


Reageer