Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe stroomadapter KPN Box 12 heeft mijn problemen niet verholpen

• May 22, 2025
  • 1 reactie
  • 265 keer bekeken

Gisteren contact gehad met KPN klantenservice over over de adapter van box 12 serienummer begint met 2 deze zouden storing geven tojden tv kijken. En dat gebeurt ook bij mij.

Vandaag is er een nieuwe adapter bezorgd maar het serienummer begint ook weer met 2 waardoor de storing blijft houden.

Ik zou graag van Kpn een adapter voor mijn box 12 willen ontvangen waarvan het serienummer niet met een 2 begint zodat de storing ook weg blijft.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Rubeve, vervelend dat het niet is opgelost met de nieuwe stroomadapter. Het kan zijn dat er iets anders bij jou speelt, dat het niet specifiek de stroomadapter was. Het is het beste om de verbinding helemaal na te kijken, dat kan het snelste via een terugbelafspraak. Dan kan er direct samen met jou naar gekeken worden en kunnen de vervolgstappen bepaald worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Rubeve, vervelend dat het niet is opgelost met de nieuwe stroomadapter. Het kan zijn dat er iets anders bij jou speelt, dat het niet specifiek de stroomadapter was. Het is het beste om de verbinding helemaal na te kijken, dat kan het snelste via een terugbelafspraak. Dan kan er direct samen met jou naar gekeken worden en kunnen de vervolgstappen bepaald worden.