Skip to main content

Beste KPN, 

Na mijn eerdere post deze maand en contact te hebben gehad met de helpdesk blijft de verbinding traag (10% gemiddeld) van hetgeen ik voorheen had (rond de 200mb) en valt bovendien nog steeds geregeld uit, vraag is simpel, is er een kans dat ik op korte termijn weer een stabiel en snel netwerk bij KPN kan krijgen of blijft deze ellende, want dan bedank ik en stap ik over.  Voor de volledigheid, ik heb box nummer 12, met de laatste software (516) en 3 naar nu waardeloze en vorige maand aangeschafte superslechte wifipunten, bij jullie bekend onder Superwifi.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Raymond75, wat balen dit 😞. Ik zie de afgelopen dagen heel weinig verbroken verbindingen gelukkig. Heb jij ook apparatuur bekabeld aangesloten? Als je dan een speedtest doet, hoeveel haal je dan? Heb je nog meer apparatuur, eigen routers, switches o.i.d., aangesloten? En hoe heb je de V10A en de SuperWifi punten verdeeld over je huis?


Voor de volledigheid, het gaat uitsluitend om de internetverbinding via WIFI die schommelt simpelweg te vaak tussen de 7mb en 200 mb of valt dus uit (valt op wanneer je een Teams meeting hebt). Ik hoef echt niet constant het maximale internet te hebben, daarnaast weet ik dat je ook altijd wat verliest, dus ook al zou het nog boven de 100 mb zijn zou je mij niet horen klagen. Wil alleen aangeven dat sinds de ‘upgrade’ van begin februari deze ellende is begonnen waarbij er niets is gewijzigd in mijn apparatuur. 


Dus bekabeld werkt alles gewoon goed? Heeft u de SuperWiFi's bekabeld aangesloten? 


Dus bekabeld werkt alles gewoon goed? Heeft u de SuperWiFi's bekabeld aangesloten? 

 

Zou je de vragen van Nick83 willen beantwoorden? Ik ben er erg benieuwd naar. En heb je de Wifi Manager ook al eens doorlopen?