Skip to main content

NT aansluiting glasvezel. Jullie hebben mij de verkeerde stekker geleverd. Een medewerker van KPN gaf aan dat ik hierop een foto kan plaatsen en gekeken kan worden naar de juiste stekker. Hierbij een foto van mijn glasvezelkastje. De geleverde stekker met seriecode KL891121040605325 is niet correct.

 

Hoi @Marèl Nijhuis  .  Hebben we het hier over de stroomvoorziening?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


@Ik_Combineer @DennisA78 :  Als ik naar die foto kijk, neig ik naar een monteur.  Maar corrigeer me, als ik fout zit. 


Ik heb dezelfde NT en dit is de juiste voeding:

 


Hmm, er is vier dagen geleden een stroomadapter voor een genexis gestuurd. Maar blijkbaar is dat dan toch niet de juiste. Andere opties heb ik niet.

Ik denk dat het een monteur wordt, @Marèl Nijhuis 


@Erwin_ Ja ik denk dat wij die niet kunnen toesturen. De huidige NT's zijn zwart, en de stroomadapter daavan past niet op de grijze op de foto. Ik vermoed dat we alleen de stroomadapter van die zwarte kunnen toesturen, die dus niet past. Dan kom je dus uit op NT compleet verwisselen, en dus monteur.


@Marèl Nijhuis : je kunt bellen met 0800 0402 maar ik wil het ook wel voor je proberen.

Dan moet je hier even laten weten wat je voorkeur heeft. 


Hallo allen,

 

Bedankt voor de reacties. Er is zojuist een monteur van KPN geweest en die heeft het glasvezelkastje verwisseld.

 

Bedankt voor de reacties.

Â