Skip to main content

Balen dat de nieuwe firmware niet zo goed bevalt @Thom_90 en @R Wa :confused:

Zouden jullie het modem een reset willen geven. zodat de firmware opnieuw ingeladen wordt? Hopelijk zijn de problemen daarna verleden tijd! 

Ik heb sinds het resetten van het modem geen uitval van de DSL verbinding meer gehad. :-) Heel erg bedankt voor de snelle hulp.

Helaas toch te vroeg gejuicht. Gisterenavond  toch weer 1 keer een uitval gehad met tv en internet in de DSL verbinding. Ik hoop dat KPN binnenkort met een fix komt in de toekomstige firmware update. Met vorige firmware versie SGEJ10000312 was dit probleem er niet.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@NHendriks ,Mij is wat anders vertelt maar neem aan dat jij dat wel beter weet dan een helpdesk medewerker:)

 

Het kan ook niet zomaar hoor en standaard gebeurd het ook niet. Misschien dat ik hier ook wel fout zit, die kans is ook aanwezig. Ik weet echter dat we als monteur nog wel eens via via een andere drager kunnen aanvragen :)


Vandaag weer uitval van de verbinding tijdens het thuis werken. Het is echt irritant en vooral dat er totaal geen moderator reageert op dit probleem en komt met een oplossing van iets wat nu al 1,5 maand speelt. Worden klanten wel serieus genomen bij KPN? Ben er nu echt heel erg klaar met dit probleem.  


Ja,Het duurt wel erg lang idd @Thom_90 :(

@Bart_  @Alexandra @Alex_P @Erwin_  @Nadia :Kunnen jullie even meekijken?


Excuses dat ik wat later ben. Het topic was er even tussendoor geschoten. Ik kan helaas niet zo een downgrade doen van de lijn. Daar heb ik zelf geen mogelijkheden tot. WE hebben in ieder geval wel duidelijk wat de oorzaak is. De Box 12 op VPlus. Ik ga even uitzoeken welke mogelijkheden ik voor je @Thom_90 heb en dan kom ik er bij je op terug. 

Snap heel goed dat die verbrekende verbinding niet lekker werkt. 


Ik kan helaas niet zo een downgrade doen van de lijn. Daar heb ik zelf geen mogelijkheden tot

Ah, bij deze mijn excuses voor het verstrekken van onjuiste informatie, ik was in de veronderstelling dat als een dragerwissel via Pegashop mogelijk is dit ook gebruikt kon worden om van Vplus bijvoorbeeld terug te gaan naar VVDSL2.


Er zijn wel mogelijkheden, maar die heb ik zelf niet. Dus moet even op onderzoek. 


Ik heb even overlegd met de Technische Dienst. Terugzetten van de lijn is niet handig in verband met de snelheid. Dus er komt een nieuw modem naar je toe. Hoor graag hoe het dan gaat?


Ik heb even overlegd met de Technische Dienst. Terugzetten van de lijn is niet handig in verband met de snelheid. Dus er komt een nieuw modem naar je toe. Hoor graag hoe het dan gaat?

Helemaal goed. Bedankt voor het regelen :-) ik laat het je weten hoe het met het nieuwe modem gaat. 


Ik heb even overlegd met de Technische Dienst. Terugzetten van de lijn is niet handig in verband met de snelheid. Dus er komt een nieuw modem naar je toe. Hoor graag hoe het dan gaat?

Ik heb gisteren het nieuwe V10 modem ontvangen. Ik heb sinds de modem wissel geen problemen met de verbinding meer gehad. 

 

@Bart_Z , @martijn197108 en @NHendriks bedankt voor jullie hulp :-) 


Dat klinkt helemaal super!