Skip to main content

Ik ben recent overgestapt van Budget-thuis naar KPN. Omdat Budget thuis gebruik maakte van het KPN netwerk kan ik mijn apparatuur blijven gebruiken. Ik had al een eigen Fritzbox en VIP5202 kastje. 

Bij het afsluiten was er echter geen optie om geen modem en tvbox apparatuur erbij te nemen. Ik kon deze wel weer terugbrengen of terug sturen. 

Bij het inleveren van de doos kreeg ik te horen dat deze niet meer wordt gebruikt maar direct naar de recycle straat gaat. 

Moet me even van het hart dat ik dat wel jammer vind dat mooie nieuwe apparaten ongebruikt weer worden afgedankt. Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is om dit logistiek voor elkaar te krijgen, maar dat lijkt me voor het milieu toch wel de moeite waard. "Groen bezig, we willen dat alles steeds groener wordt" staat op de doos, omdat die van gerecycled karton is gemaakt, dat wel, maar is hier geen ruimte voor verbetering?

Goede avond, ja top zo een actief forum.
Fijn te lezen dat de apparatuur gewoon in omloop blijft. Ik denk het dan toch maar even uit te zingen met de 5202 zo lang die het nog hopelijk lang blijft doen, wegens genoemde redenen voldoet die nu het beste bij ons thuis. Fijn dat jullie er ontspannen mee om gaan.

 


Reageer