Skip to main content

De ophangbeugel van Box 12 is stuk, hoe kom ik aan een andere?

Heeft er iemand een die niet gebruikt wordt?

Hallo @JXZ gewoon even bellen met 0800 0402.

 


Hallo @JXZ ,

Kpn kan die niet los versturen.

Zie reactie van Moderator @Thomas :

Hoi, helaas kunnen we de wandbeugel voor de Box12 niet los versturen :(

Wat je kan doen is naar een kpn winkel gaan,misschien kan het daar wel.Neem dan je oude modem incl adapter mee(want misschien moet het hele modem omgeruild worden).


Hallo @martijn197108  en @JXZ , vreemde reactie van @Thomas , want van de V10 kunnen ze wel nagestuurd worden en dat is een veel ouder model. Slechte service als dat waar zou zijn.

 


Hallo @JanD ,

Toch is het zo.Ik heb de mijne al aan @iwanmada geschonken dus ik heb er geen meer.

Oja @JXZ ,

Als je naar de winkel gaat kan het zijn dat je een v10(a) krijgt,maar dat is niet erg.Die zijn ook prima.


Ik ben er helemaal blij mee. 👍🏽👍🏽
Iwan 


Ik ben er helemaal blij mee. 👍🏽👍🏽
Iwan 

Haha!Ik had je alleen even genoemd omdat ik de mijne al aan jou had geschonken:thumbsup:

Maar ik zal nog even rondvragen of een kennis van mij er nog eentje heeft @JXZ !


Hoi @JXZ en welkom op ons forum!

Zekers kan ik een ophangbeugel voor de box12 naar  je opsturen! Als je hiervoor jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Je mag wel bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten ter verificatie. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan voor jou?


Hoi @JXZ en welkom op ons forum!

Zekers kan ik een ophangbeugel voor de box12 naar  je opsturen!

Nu opeens wel blijkbaar!


Hoi @JXZ en welkom op ons forum!

Zekers kan ik een ophangbeugel voor de box12 naar  je opsturen!

Nu opeens wel blijkbaar!

Voor heen kon dat inderdaad niet hoor, heb je helemaal gelijk aan. Sinds kort kunnen wij dus ook beugels voor de box12 opsturen, was voor mij ook een aangename verrassing :grinning:


IK heb inmiddels contact gehad met de klantenservice van KPN. Ze gaan mij een nieuwe wandbeugel toesturen. Dus het aanbod van andere in inmiddels overbodig.:blush: