Skip to main content

Bij verhuizing is ophangbeugel Experiabox V10 in oude huis achtergebleven. Waar kan ik een dergelijke beugel bestellen?

Hallo @JMBL 

Als je jouw gegevens in het forumprofiel zet, kan een KPN moderator gratis een nieuwe beugel voor de v10 toesturen. Je kan ook bellen met klantenservice via 0800 0402, dat gaat waarschijnlijk sneller.


Hallo @JMBL 

Als je jouw gegevens in het forumprofiel zet, kan een KPN moderator gratis een nieuwe beugel voor de v10 toesturen. Je kan ook bellen met klantenservice via 0800 0402, dat gaat waarschijnlijk sneller.

Hallo @JMBL 

Als je jouw gegevens in het forumprofiel zet, kan een KPN moderator gratis een nieuwe beugel voor de v10 toesturen. Je kan ook bellen met klantenservice via 0800 0402, dat gaat waarschijnlijk sneller.

Hartelijk dank voor je advies!!


Hoi @JMBL. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Als je dit nog niet hebt gedaan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, zoals @RBxx al voorstelde. Dan kan ik een ophangbeugel jouw kant op sturen. Ik hoor graag van je!


Hoi @JMBL. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice? Als je dit nog niet hebt gedaan wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel, zoals @RBxx al voorstelde. Dan kan ik een ophangbeugel jouw kant op sturen. Ik hoor graag van je!

Hartelijk dank voor je aanbod. Ik heb reeds gebeld met klantenservice en zij sturen de beugel mij toe


@JMBL Wat goed om te lezen dat er al een ophangbeugel wordt verstuurd door onze klantenservice. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!