Skip to main content
Antwoord

Ophangbeugel KPN Box 12 kapot. Ik wil graag een nieuwe

• October 21, 2022
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Paul67
Topper
Forum|alt.badge.img

Vanmiddag in verband met een omruilactie de nieuwe Box 12 ontvangen. Echter bij het ophangen bleek dat de ophangbeugel kapot is waardoor de Box niet goed op te hangen is.

Kan ik een goed werkende ophangbeugel krijgen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Paul67 , je kan klantenservice 0800-0402 vandaag nog bellen. Ze zijn tot 17.00 uur open. Dan zetten ze de verzending meteen in gang.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • October 22, 2022

Kapot? 🤔

Hoe is de beugel kapot? Foto?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 22, 2022

Als u bedoelt dat de beugel niet aan de box vast blijft zitten: ja dat klopt. Hij klikt niet vast aan de box.

Paul67
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 22, 2022

De beugel is geklemd aan de muur maar de Box blijft maar aan één kant vastzitten.  Andere kant van de beugel is kapot.

• October 22, 2022

Bel gewoon maandag even naar 0800-0402. Daar doen ze niet zo moeilijk. Kan gebeuren natuurlijk bij het verzenden. 

Paul67
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 22, 2022

Ga ik maandag doen! Laat weten wat hun antwoord is.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 22, 2022

Hallo @Paul67 , je kan klantenservice 0800-0402 vandaag nog bellen. Ze zijn tot 17.00 uur open. Dan zetten ze de verzending meteen in gang.

Paul67
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 22, 2022

Net gebeld. De muurbeugel voor de v12 wordt naar mij gestuurd en waarschijnlijk maandag of dinsdag in huis.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 22, 2022

Hi @Paul67,

Ik zie dat de community je snel te hulp is geschoten, top dat je al een nieuwe muurbeugel hebt besteld! 😊