Skip to main content

Ik loop al een week te lobbyen bij de ks van kpn . Eindelijk een nieuwe v12 box gekregen.  Nu kan ik niet inloggen op mijn kpn omdat ik simpelweg niet in het netwerk kan komen. Het oude netwerk van twee v10 boxen geleden overschrijft het nieuwe netwerk naar 2 minuten hoe nu verder. Graag hulp. Via telefonisch contact word ik niet serieus genomen

Ja, dit hoort zo. Zo hoeft u niet al uw apparaten aan te melden op een nieuwe netwerk. Makkelijk toch? Wat is het probleem? 


Inloggen met de oude gegevens. Als je die niet meer weet dan moet je een bedrade pc/laptop er aan hangen en dan kun je bij het tabblad wifi de gegevens inzien/aanpassen. 


ik kan niet in het net werk komen, dus ook niet in Mijn kpn

 


Hèhè zit erin.. oud netwerk niet meer zichtbaar nu.. echter kan ik alleen inloggen via gastnetwerk .. hoedan????


Heb je al een factory default gedaan via de webinterface? (dus geen paperclip reset)


Hèhè zit erin.. 

Waar zit u in?


@Wilfried1 Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat onze community je al een aantal tips heeft gegeven.

 

Hèhè zit erin.. oud netwerk niet meer zichtbaar nu.. echter kan ik alleen inloggen via gastnetwerk .. hoedan????

Het oude netwerk is niet meer zichtbaar en je kunt alleen het gast wifinetwerk. Het klinkt alsof je het hoofd wifinetwerk hebt uitgeschakeld in de webinterface. Schakel deze in en wijzig alleen de naam en wachtwoord van het netwerk.

 

Lukt dit niet, volg dan de tip van @AmberHeard:

Heb je al een factory default gedaan via de webinterface? (dus geen paperclip reset)