Skip to main content

Ik heb vanmiddag tijdens het stofzuigen per ongeluk de stekker van de box 12 eruit gehaald. Normaal als ik de stekker er dan weer insteek pakt alles zich vanzelf weer op. Deze keer dus helaas niet. Na 3x resetten en alle stekkers erin en eruit wilt de wifi het maar niet doen.

Alles doet het behalve de wifi, het lampje blijft simpelweg uit en de knop aan de zijkant van (wifi,on/off) werkt ook niet helaas.

Iemand die mij kan helpen hiermee? Ik ben zelf einde raad

Hallo @Box12 wifi doet het niet ,

Heb je jouw Box 12 op de juiste wijze gereset? 
 

Werkt dat niet? Dan kun je vanaf morgen tussen 8.00 en 18.00 bellen met 0800-0402. Vraag daar om een omruil van jouw modem. 


ik heb m nu continu gereset wanneer hij al rood brandde omdat hij net aan was, nu is alles aan probeer ik het nog een keer, wellicht lag het daar dan aan


Hij doet t weer, alleen nu brand mijn superwifi2 continu oranje… normaal deed hij t altijd op dezelfde plek. Ik heb m opnieuw gekoppeld met ethernet kabel maar blijft oranje


Fijn dat een reset uiteindelijk geholpen heeft voor jouw Box 12. 👍

Nu nog de SuperWiFi. Ook maar resetten en mogelijk een stukje verplaatsen…

Hier staat wat nuttige informatie over het resetten: 

 


Als je de nieuwe KPN software op de Box12 en de zwarte Superwifi’s hebt, klopt het wifilampje en oranje lampje wel.

Bij opstarten Box12 gaat het wifilampje pas na een paar minuten branden,  geduld dus.

Als dat echt niet gebeurt, en de wifi knop niet reageert,  dan even bekabeld inloggen en via de interface aanzetten.

Na opstarten Superwifi gaat hij vaak ook eerst oranje branden. Dat betekent dat hij het wifinetwerk aan het scannen is. Dat kan wel een half uur duren. Lijkt wel verwarrend wat eerder betekende dat, dat hij minder goed signaal ontvangt (2,4 ipv 5ghz)


Reageer