Skip to main content
Vraag

Poorten openzetten voor Xbox op de Box 12 lukt niet

  • 23 August 2024
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo helaas ondervind ik een probleem bij het port forwarding op de computer
zoals julllie kunnen zien heb ik een aantal jaar terug wat poorten opengezet voor de xbox zonder problemen.
Nu probeer ik een zelfde poort te openen voor de pc poort 3074

echter wil mijn router deze poort niet opslaan in de lijst wat doe ik verkeerd?
@wjb 

 

U kunt elke poort maar 1 keer open zetten. Als u 1 poort 2 keer open zou kunnen zetten, hoe moet de router dan weten naar welk apparaat het verkeer heen moet? Naar de pc of naar de xbox?


Laat het Internet IP adres leeg.


U kunt elke poort maar 1 keer open zetten. Als u 1 poort 2 keer open zou kunnen zetten, hoe moet de router dan weten naar welk apparaat het verkeer heen moet? Naar de pc of naar de xbox?

U bedoelt hiermee dat poort 3074 nu open is voor alle apparaten op het netwerk?


Laat het Internet IP adres leeg.

Top, dat ga ik nog even proberen later vandaag


U kunt elke poort maar 1 keer open zetten. Als u 1 poort 2 keer open zou kunnen zetten, hoe moet de router dan weten naar welk apparaat het verkeer heen moet? Naar de pc of naar de xbox?

U bedoelt hiermee dat poort 3074 nu open is voor alle apparaten op het netwerk?

Nee. Poort 3074 staat al open naar 192.168.2.2. Dan kunt u hem niet ook nog eens open zetten naar 192.168.2.6.


Is het nog gelukt, @Wesley036?


 

Is het nog gelukt, @Wesley036?

Hallo Denise,

Nee nog niet, ben er nog mee bezig momenteel


U kunt elke poort maar 1 keer open zetten. Als u 1 poort 2 keer open zou kunnen zetten, hoe moet de router dan weten naar welk apparaat het verkeer heen moet? Naar de pc of naar de xbox?

U bedoelt hiermee dat poort 3074 nu open is voor alle apparaten op het netwerk?

Nee. Poort 3074 staat al open naar 192.168.2.2. Dan kunt u hem niet ook nog eens open zetten naar 192.168.2.6.

Dankje wel
@Nick83 ik ga deze dan verwijderen en proberen om te zetten naar m'n pc


Reageer