Skip to main content

Het schijnt na de update van afgelopen woensdag (11 september 2024) dat de port forwarding niet werkt. Het bellen naar KPN levert geen resultaat blijkbaar snappen de mensen aan de telefoon niet wat port forwarding betekent. 

Ik heb het inmiddels werkend gekregen. Het schijnt dat je het apparaat/server waarnaar je de poort forward in het DMZ moet worden toegevoegd anders werkt de verbinding van buiten niet. Dit was voorheen niet nodig.

Hallo @kbhaggan het klopt dat er wat wijzigingen zijn geweest in de werking van je experiabox na de laatste update.

Een bericht vantevoren met de te verwachten wijzigingen zou wel handig zijn geweest. Verder snap ik niet zo goed waarom KPN geen migratie van de instellingen in de update heeft meegenomen.

Dit is wel een van de duidelijkste redenen waarom ik geen experiabox gebruik: het is duidelijk nog steeds geen afgerond product.


Dat nemen ze wel mee alleen je ziet regelmatig situaties in dit forum dat de huidige instellingen niet behouden zijn doordat de software blijkbaar niet alle combinaties goed kan afhandelen.


Reageer