Skip to main content

Hii, 

 

dames en heren ik heb meerdere malen klanten service van kpn proberen te bereiken en helaas sta ik keer op keer meer dan 12 minuten in de wacht zonder reactie vandaar mijn oproep hier, de adapters van mijn experia box v10 ben ik kwijt geraakt tijdens mijn verhuizing nu zit ik helaas zonder internet thuis. Enig idee waar ik deze kan bestellen? Of krijgen 

 

Goedemorgen @Hiranjamal en welkom op ons forum!

Lastig dat je nu geen internet hebt op je nieuwe adres, doordat de adapter van jouw Experia Box verdwenen is. Goed dat je aan de bel trekt, en fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan. Ik heb ze erbij gepakt. Deze gegevens zijn van je nieuwe adres, toch? Ik heb een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele dagen via de post thuis. Laat je weten of daarmee alles weer goed werkt?


Hii alexandra bedankt voor je snelle reactie! 
 

ik heb de adapter binnen alleen helaas zie ik dat ik eigenlijk alle kabels van de modum mis momenteel is hier wat aan te doen? 


Hii alexandra bedankt voor je snelle reactie! 
 

ik heb de adapter binnen alleen helaas zie ik dat ik eigenlijk alle kabels van de modum mis momenteel is hier wat aan te doen? 

Hallo @Hiranjamal heb je een koper- of een glasverbinding?

Indien glas is iedere netwerkkabel, minimale kwaliteit CAT5e, geschikt en kun je in iedere radio-winkel of onderdelenhuis kopen.

Heb je een koper-aansluiting, dan heb je ook een DSL-kabel nodig, die moet KPN je kunnen leveren en voor nood kun je iedere telefoonkabel gebruiken met aan beide zijden een RJ11-stekker.