Skip to main content
Beantwoord

Probleem met SMTP-poorten openen op KPN modem 12 voor mailserver

• March 5, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik probeer mijn Synology NAS als mailserver te gebruiken en daarvoor moet ik drie SMTP-poorten (25, 465 en 587) openen op mijn KPN modem 12. Helaas lukt dit niet.

Mijn website draait zonder problemen op een andere server in huis, maar voor mijn mailserver kan ik om de een of andere reden niet alle benodigde SMTP-poorten openzetten. Zodra ik er één instel, lijkt de eerste te verdwijnen of overschreven te worden. Hierdoor kan mijn mailserver niet correct functioneren.

Heeft iemand ervaring met het openzetten van meerdere SMTP-poorten op een KPN modem 12? Of weet iemand of KPN mogelijk poorten blokkeert? Alle hulp is welkom!

Alvast bedankt! 🙏

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@vipjeNL 

Voor elke port forward moet je een aparte service aanmaken, dat kan je doen door bij service helemaal naar beneden te scrollen en dan nieuw te kiezen.

Zie ook dit kennisbank artikel:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • March 5, 2025

Hallo ​@vipjeNL 

Voor elke port forward moet je een aparte service aanmaken, dat kan je doen door bij service helemaal naar beneden te scrollen en dan nieuw te kiezen.

Zie ook dit kennisbank artikel: