Skip to main content

Sinds een paar maanden nadat mijn 10 gestopt was heb ik een Experia 12, ik heb er 4 experia versterkers aanhangen, omdat ik dacht ik zal wel iets niet goed doen, mijn tv blokt af en toe en de wifi signalen vallenĀ  meer dan regelmatig weg zondag avond helemaal geen wifi, als ik bel krijg resetten ze hem weer.

Maar ik zit zowat boven op het modem met wel een vloer er tussen, en nog steeds slecht bereik.

Mijn vrouw wil hebben dat ik Ziggo bel, maar ik heb nu glasvezel, die nog nooit problemen heeft op geleverd, maar hier zie ik heel veel gedoe met alle herkenbare irritaties. en weinig oplossingen. die manager lijkt leuk maar het apparaat deugt niet, en nu toch Ziggo maar bellen, zo verder is ook geen optie.

Als u toch Ziggo gaat bellen, waarom plaatst u hier dan nog een bericht? Wat is de bedoeling daar achter? Wilt u nog geholpen worden? Of heeft dat geen zin meer?


Hoi @Antonneke, welkom op ons forum! We denken altijd graag even met je mee.
Ik heb nog wel een paar handige topics waarmee je deze problemen in principe moet kunnen oplossen! Als je liever direct contact hebt met de klantenservice kun je ook met ons bellen op 0800-0402

Ā 


Klopt nick maar ik wil niet weg.

Maar gebeld hebbende word je er niet wijzervan, het lampje van de wifi op de kpn 12 knippert volop, de een zegt mag niet de andere zegt hoort zo, ze laten me mijn 4 bedrade experia versterkers aps met de router matchen, terwijl dit met de app gewoon met queri gaat, en dat lampje 3 moet branden, maar derde lampje aps brand niet ook niet na de fabrieks reset de versterkers gaan beter naar het, lijkt, En ik blijf met wegvallende wifi zitten, soms snel is en traag, er zou een expert bellen maar laat hem nou net bellen toen ik naar het huisje wasšŸ˜… misschien dat hij wel weet wat de lampjes moeten.

gelukkig heb ik wel tijdšŸ˜


Op de experia wifi's behoren sowieso 2 ledjes te branden.Ā  De derde gaat branden als er contact is met een mobiel apparaat. Hoe is de tv ontvanger aangesloten op het modem?


Hoi Joep.

was me ook al verteld en het modem wifi lamp moet knipperen

ik heb een bekabeld cat netwerk 1000gig switch en de tv op de router, heb gister uiteindelijk iemand aan de telefoon gehad die van wanten wist. met het modem vervangen, heb ik niets meer aan de 4 experia gedaan, hij stelde voor ze eerst alle af te koppelen, reset naar fabriek instelling, op laten starten, als lampjes branden, dan op het net, daarna een voor een de volgende af.

daarnaast met de app de snelheid gecontroleerd, en moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen gedoe heb.

bedankt voor je reactie.