Skip to main content

Ik heb sinds maart dit jaar een Box 12. Tot nu werkte dat zonder problemen. Twee weken geleden bleek ik plotseling geen internet te hebben. Helpdesk gebeld van KPN. Op advies van de medewerker heb ik de spanning op de glasvezel box en de box 12 gehaald en na enkele minuten weer herstart.. Het probleem leek opgelost. Vorige week weer geen internet. Procedure herhaald. Alles leek weer in orde. Nee dus: deze week weer geen internet. Procedure weer herhaald. Wel weer internet. Wat is er aan de hand? Ik kan toch niet bij voortduring gaan resetten? Ik gebruik een iPad uit 2015, een iPad uit 2019 en een laptop uit 2015. Wat te doen?

Hoi @JacCl ,

Heb je koper of glasvezel?En heb je toevallig een switch of DVS?In geval van de switch; welk type?


Ik heb al jaren glasvezel. Geen switch en DVS


Hoe ziet je netwerk er verder uit?Zonnepanelen, wifi versterkers of verder nog iets?

Kan je een foto maken van het glasvezelkastje?Wellicht is deze nog met een 100mbps poort, die kan beter vervangen worden.Als je upgrade naar 200mbps  voor een maandje word dat kosteloos gedaan, en daar heb je zelf wel voordelen bij.


Hi @JacCl! Heb je de laatste vragen van @martijn197108 nog gezien? En hoe gaat het op dit moment met de verbinding?