Is het mogelijk om een proxy server in te stellen op mijn Experiabox?
Het gaat dus niet om het opzetten van, maar het verwijzen naar een bestaande proxyserver in mijn eigen netwerk. Ik kan het nergens vinden in de modem interface.
Dank alvast!
Is het mogelijk om een proxy server in te stellen op mijn Experiabox?
Het gaat dus niet om het opzetten van, maar het verwijzen naar een bestaande proxyserver in mijn eigen netwerk. Ik kan het nergens vinden in de modem interface.
Dank alvast!
Nee. Kan niet. Denk ook niet dat zoiets ooit gaat komen. Voor het geval dat da uw volgende vraag zou zijn...
Is er een andere manier om dit voor mijn hele netwerk te regelen?
En op welk modem kan dit wel?
Is er een andere manier om dit voor mijn hele netwerk te regelen?
En op welk modem kan dit wel?
Nee. Ik denk met geen enkel modem/router van een provider. Ik vermoed ook niet met een Fritzbox.
Waar wilt u het überhaupt voor gebruiken?
Een eigen contentfilter met AnyProxy op een Raspberry PI
Een eigen contentfilter met AnyProxy op een Raspberry PI
Dat kan gewoon niet met de apparatuur van KPN. U zult dit op elk apparaat apart in moeten stellen.
DNS en proxyserver zijn 2 verschillende dingen
Ik heb net geprobeerd een port forwarding in te stellen. De V12 accepteert het wel.
Ik heb net geprobeerd een port forwarding in te stellen. De V12 accepteert het wel.
Dit kan haast niet werken. Poort forwardings werken buiten vandaan naar binnen. Niet vanaf binnen naar binnen.
Kunt u nu nog websites bezoeken die werken op poort 80? Die geen HTTPS hebben dus?
Hoi
Hoi
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/gebruik-een-eigen-router-i-p-v-de-experia-box-458609
Jouw link werkt alleen bij jullie aan de achterkant
Hahaha, nou je kan wel merken dat ik mijn koffie nog niet had gehad. Bedank voor de assist
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.