Skip to main content
Antwoord

Regelmatig problemen met Wifi: kan ik de laatste software krijgen?

• June 17, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Aangezien ik regelmatig problemen heb met mijn wifi. Wil ik verzoeken om al mijn apperatuur op de laatste versie te krijgen. Ik heb regelmatig weigerende wifi. Dat kan ik verhelpen door mijn laptop op een ander aanwezig modem(Odido K&K) aan te loggen en vervolgens weerterug naar KPN. Dat is irritant en ik hoop dat als ik alles op de nieuwste software heb, dat dan wel alles goed gaat. Ik ben sinds begin juni klant van KPN. Hiervoor had ik Solcon en maakte ik gebruik van een Fritzbox modem. Geleverd door Solcon. Toen geen problemen. Sinds de overgang dus wel.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@voorn028, we kunnen de update niet forceren, dat zei Sanne ook toen ze aangaf dat je hier een eigen topic over kon aanmaken. Op basis van de informatie die je hier geeft is ook nog niet te zeggen wat er precies aan de hand is. Je hebt het over 'weigerende Wifi’, hoe weigert dat? Valt de verbinding weg, zakt de snelheid in, krijg je een foutmelding of iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we een compleet beeld nodig.

Had je zelf ook al dingen geprobeerd, zoals de Wifi Manager of de tips die hier worden genoemd: 

4 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 17, 2025

Gebruik je nu de KPN box? En welke versie?

En heb je ook superwifi? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 17, 2025

Ik  heb een KPN box  12b en 5 sw2 en 3 sw1 versterkers. Ik heb nu 7 stuks bedraad aangesloten en 1 nog via wifi(sw2). Snelheid is laag en uitval

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 17, 2025

Beste ​@voorn028 firmwareupdates zijn niet te forceren, die komen vanzelf een keer, worden groepsgewijs uitgerold, alleen weet niemand wanneer, zelfs het moderatieteam heeft geen inzage in de planning voor individuele klanten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 17, 2025

Ja JanD dat weet ik ook, maar ik moest een apart draadje aanmaken om mijn probleem behandelt te krijgen. Vandaar mijn vraag!. Ik hoop dat support er iets aan gaat doen dan.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 18, 2025

Hoi ​@voorn028, we kunnen de update niet forceren, dat zei Sanne ook toen ze aangaf dat je hier een eigen topic over kon aanmaken. Op basis van de informatie die je hier geeft is ook nog niet te zeggen wat er precies aan de hand is. Je hebt het over 'weigerende Wifi’, hoe weigert dat? Valt de verbinding weg, zakt de snelheid in, krijg je een foutmelding of iets anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we een compleet beeld nodig.

Had je zelf ook al dingen geprobeerd, zoals de Wifi Manager of de tips die hier worden genoemd: 

Â