Skip to main content

Sinds kort ben ik verhuisd naar een andere plaats en mijn internet-en telefoonverbinding verhuisde mee. Helaas laat mijn jarenlang goed werkende modem me regelmatig in de steek. Na de verhuizing werkten internet en vaste telefoon uitstekend. Vervelend is alleen dat het modem regelmatig uitvalt. Ik ga naar bed met een goed werkend modem en als ik opsta komt het gemiddeld om de dag voor dat het modem is uitgevallen. Ik kan het wel makkelijk en snel weer opstarten, maar ik heb toch liever dat het modem 24 uur per dag blijft werken. Wat kan het probleem zijn? Is er toch iets mis gegaan met de verhuizing?

Hoi @Nelleke44 ,

Welk modem heb je?En is de DSL kabel rond of plat?Of heb je glasvezel?Heb je ook het modem eens gereset?Heb je ook nog een DVS of switch in je netwerk?


Experia Box v10A, , de DSL kabel is rond, ik weet niet of ik glasvezel heb, het modem is al eens gereset, of ik ook nog een DVS of switch in mijn netwerk heb weet ik, want ik weet niet wat je daarmee bedoelt. Het betreft een aansluiting in een appartement in een woonzorgcentrum.


Hoi @Nelleke44. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw modem regelmatig uitvalt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. 


Ik heb mijn gegevens achter gelaten in KPN Forum profiel


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten. Zoals ik het bekijk zijn er inderdaad problemen met de verbinding. Ik heb het daarom intern doorgezet om verder uit te laten zoeken. Als het goed is ontvang je zo een sms hierover. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Ik zie dat er ondertussen een afspraak is ingepland met één van onze monteur. Ik ga er vanuit dat hij/zij het probleem gaat verhelpen.


Even een kleine update voor de meelezers. Ik lees in onze systemen terug dat de monteur jouw ExperiaBox inmiddels heeft vervangen en dat jouw verbinding op afstand in de gaten wordt gehouden. 


@Nelleke44 Is het probleem inmiddels verholpen of valt de verbinding nog steeds af en toe weg?


Beste Vikash het probleem is verholpen. KPN heeft het modem vervangen.


Wat fijn dat het probleem is verholpen.:blush: