Skip to main content

Ik heb een KPN box 12b waarvan de wifi steeds korte tijd uitvalt. Alle stappen van reset etc. al doorlopen. Nu lees ik op het forum dat dit vaker voorkomt bij specifiek de 12b en dat het probleem opgelost is nadat het modem is vervangen door een ouder 12 (zonder B dus). Mijn vraag is of ik dit modem bij een KPN winkel om zou kunnen wisselen of moet ik hiervoor een monteur laten langskomen?

Hoi @hesteric. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt. Helaas is het niet mogelijk om een KPN Box 12b om te ruilen wanneer het modem niet defect is. Heb je onze WiFi Manager al eens doorlopen? Wellicht verhelpt dit het probleem. Als dit het probleem niet verhelpt kan je altijd nog contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Onze experts van de Wifi Desk helpen je graag verder. Ook is het mogelijk direct een KPN-monteur naar jouw wifi laten kijken.  In deze blog over de KPN monteur voor wifi lees je hoe zo’n monteur te werk gaat. Je kunt eenvoudig zelf online een afspraak maken. 

Hoi @hesteric. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt. Helaas is het niet mogelijk om een KPN Box 12b om te ruilen wanneer het modem niet defect is. Heb je onze WiFi Manager al eens doorlopen? Wellicht verhelpt dit het probleem. Als dit het probleem niet verhelpt kan je altijd nog contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Onze experts van de Wifi Desk helpen je graag verder. Ook is het mogelijk direct een KPN-monteur naar jouw wifi laten kijken.  In deze blog over de KPN monteur voor wifi lees je hoe zo’n monteur te werk gaat. Je kunt eenvoudig zelf online een afspraak maken. 

Tja, het modem is dus wel defect, anders zou de wifi niet steeds wegvallen. Wifi manager al doorlopen, alleen maar open deuren, daar heb je weinig aan mijns inziens.

Je link naar de blog over de KPN monteur voor wifi komt uit op een 404 pagina.

Ik ga natuurlijk geen 70 euro voor een monteur betalen voor een probleem dat niet aan mij ligt.

Wat vreemd dat je nu een 404-melding krijgt via de link. Op deze pagina kun je ook lezen wat de monteur voor je kan doen. Als de wifi-verbinding steeds wegvalt, wordt dit door KPN niet gezien als een modemdefect. Er kunnen verschillende oorzaken zijn. In het topic hieronder vind je mogelijke oplossingen.

Ik krijg ook die 404-melding @Vikash van KPN en @hesteric 

Reageer