Skip to main content
Beantwoord

Retour zenden modem en KPN TV Box wederom herinnering ontvangen

• 24 juli 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vorige maand op 25 Juni   de apparatuur allemaal in dezelfde doos retour gestuurd. 

Vandaag heb ik wederom een herinnering ontvangen per email, dat de KPN TV box wel is ontvangen maar het modem niet . ( deze zaten dus in dezelfde doos) ik heb een verzend bewijs van Post nl .Kan KPN dit uitzoeken en bevestigen dat de apparatuur ontvangen is?

gr

Yvonne

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Yvonne1904, welkom! Vervelend dat je herinneringen krijgt terwijl je wel netjes alles hebt teruggestuurd. Wat kan gebeuren is dat bij het inscannen van de apparaten door de logistieke afdeling, het modem niet helemaal goed gescand is. Waardoor het systeem dus denkt dat je deze nog niet hebt teruggestuurd. Bewaar het verzendbewijs nog even, maar je mag de herinneringen negeren. Kan zijn dat je er nog eentje krijgt. Daarna houdt het op. 

Bekijk origineel

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29123 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2025

Hoi ​@Yvonne1904, welkom! Vervelend dat je herinneringen krijgt terwijl je wel netjes alles hebt teruggestuurd. Wat kan gebeuren is dat bij het inscannen van de apparaten door de logistieke afdeling, het modem niet helemaal goed gescand is. Waardoor het systeem dus denkt dat je deze nog niet hebt teruggestuurd. Bewaar het verzendbewijs nog even, maar je mag de herinneringen negeren. Kan zijn dat je er nog eentje krijgt. Daarna houdt het op. 

Reageer