Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb mijn thuisabonnement opgezegd ivm een verhuizing. Nu vertelde de medewerker aan de telefoon mij dat ik een doos zou ontvangen om de router terug te sturen, indien dit nodig was. Een paar dagen voor het aflopen van mijn abonnement had ik deze nog niet ontvangen, dus heb ik de router zelf weggebracht naar de milieustraat.

Nu heb ik alsnog een doos ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Wat moet ik nu doen?

 

Met vriendelijke groet,

Kimberley de Jong

Hi @Kimberley1409, welkom hier. 

Oeii, kan gebeuren. Ik ga dit in ons systeem verwerken. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi @Kimberley1409, welkom hier. 

Oeii, kan gebeuren. Ik ga dit in ons systeem verwerken. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hoi Alex,

Dankjewel! Ik heb mijn profiel ingevuld.

 

Vriendelijke groet,

Kimberley 


Bij de volgende provider zal je deze doos ook pas ontvangen nadat het abonnement is gestopt.  


IK heb mijn abonnement voor internet/tv op 24 september opgezegd (miv 24 oktober dus exit). Ik zou ook een doos toegestuurd krijgen.

Dat is gebeurd op dinsdag 15 oktober (dus ruim een week voor einddatum).
Volgens mij had je gewoon nog een paar dagen moeten wachten…..

Daar glasvezel van Delta al sinds 24-09 draait, heb ik direct de spullen in de doos gedaan en naar de PostNL agentschap gebracht.

Donald


Oeii, kan gebeuren. Ik ga dit in ons systeem verwerken. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hoi Alex,

Dankjewel! Ik heb mijn profiel ingevuld.

Het is bij deze verwerkt. Mocht je nog een herinnering ontvangen, negeer deze. Het gaat namelijk automatisch. Je hoeft niets meer te doen. 


Reageer