Skip to main content
Antwoord

Sinds de nieuwe firmware van de Experia Box V10 werkt deze niet meer samen met 4G modem

• October 30, 2025
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na de update naar de nieuwe firmware werkt de experiabox V10 niet meer samen met het 4G modem! 

Wie kan helpen?

Beste antwoord door Dijkkies

Ik heb de router een harde reset gegeven. Reset pin 30 sec ingedrukt gehouden. Na het opnieuw opstarten kon de router het 4G modem wel vinden en gaf dit ook aan op het overzicht pagina van de router. Internet buiten gebied “is actief”

Snelheid was nog niet oké maar na het opnieuw opstarten van het 4G modem werkte alles weer.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 30, 2025

@Dijkkies wellicht heb je hier iets aan 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 30, 2025

Is het 4g modem direct met een kabel aangesloten op het modem?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Ik heb de router een harde reset gegeven. Reset pin 30 sec ingedrukt gehouden. Na het opnieuw opstarten kon de router het 4G modem wel vinden en gaf dit ook aan op het overzicht pagina van de router. Internet buiten gebied “is actief”

Snelheid was nog niet oké maar na het opnieuw opstarten van het 4G modem werkte alles weer.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Welkom op de community ​@Dijkkies, fijn om te lezen dat je dit probleem zelf op hebt weten te lossen! 💪🏼

Het klinkt een beetje alsof de update in eerste instantie niet helemaal lekker geïnstalleerd was, heel goed om 'm een reset te geven zodat alles opnieuw in is geladen 😊Alles nu ook echt weer helemaal in orde?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Bij de eerste update ergens in maart kreeg ik na de harde reset de oude software weer terug in de router. Toen kreeg ik de communicatie tussen de router en 4G modem ook al niet op gang. Bij de update van vorige week kreeg ik na de harde reset dezelfde nieuwe software weer terug. Dit was het verschil, en het blijkt dat de nieuwe software kan samenwerken met de 4g router. Fijn

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 5, 2025

Heel erg fijn inderdaad, en laten we vooral hopen dat toekomstige updates wel direct soepel zullen verlopen ​@Dijkkies!