Skip to main content

Ik was blij met kpn,maar nu even niet. Sinds de update werkt mijn printer niet meer. KPN gebeld HP gebeld alle stappen doorlopen maar niets hoor. Nu kan ik alleen nog een kabel van twintig euro kopen maar heb ik dan zekerheid dat hij het gaat doen? Ik baal hier flink van jullie doen een update en ik zit met een probleem. Plus een radio die steeds wegvalt als ik er bij sta of als er een deur openstaat in de gang.

Hallo @Plo nie 

 

Was 1 van die stappen ook het aanmaken van een Extra Wifi netwerk op de Box 12?

Zo nee, probeer dan eens of na aanmaken van een 2.4GHz extra netwerk je printer daarmee wel connectie kan maken, je kan hier vinden hoe je dat instelt bij de nieuwe Box 12 firmware:

 

Kijk dan ook of het nog uitmaakt hoe je de beveiliging instelt, waarschijnlijk kent de printer alleen WPA2-Personal.


Alles geprobeerd maar werkt nog steeds niet. Dank voor je reactie!


Om wat voor een type HP Printer gaat het dan exact? Normaal zou het instellen van een extra netwerk dan inderdaad een oplossing kunnen bieden. Bekabeld aansluiten kan dan ook een een alternatief zijn.


Het is een HP PhotoSmart B 110 all in one series.ik ga de kabel nog proberen,en anders zal ik een nieuwe moeten kopen in de hoop dat die het dan wel doet. Dit id wel een ouwetje maar hij deed het nog prima. Flink balen.


Dat zou zonde zijn inderdaad 😞 . Ik hoop dan echt dat een kabeltje dan wel werkt, meestal gaat dat wel goed!