Skip to main content
Beantwoord

SIP instellingen niet meer te vinden in modem sinds nieuwe layout

• 24 juli 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

waar zitten sinds vandaag de sip instellingen in het modem? Vorige week nog vindbaar en instelbaar. De layout lijkt compleet nieuw. bvd. Tom

Opgelost. Het is nu in Jip en Janneke taal zo blijkt. Gewoon met het pijltje naast het telefoonnummer de uitgaande lijn kiezen.

Beste antwoord door Tom de Blom

Beste Jan. De V10. sinds vorige week. Toen stond er nog gewoon SIP 1 en SIP 2. Nu staat het omschreven als inkomend en uitgaand en kan je daar gewoon een telefoonnummer bij kiezen, zodat je toch het ene nummer via het andere naar buiten kan laten bellen. Het is dus opgelost zoals ik schreef. Groet, Tom

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10372 reacties
  • 24 juli 2025

Beste ​@Tom de Blom welk merk en type modem/router heb je met welke firmware?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 24 juli 2025

Beste Jan. De V10. sinds vorige week. Toen stond er nog gewoon SIP 1 en SIP 2. Nu staat het omschreven als inkomend en uitgaand en kan je daar gewoon een telefoonnummer bij kiezen, zodat je toch het ene nummer via het andere naar buiten kan laten bellen. Het is dus opgelost zoals ik schreef. Groet, Tom

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 28 juli 2025

Goedenavond ​@Tom de Blom , welkom hier op de KPN Community en bedankt voor jouw bijdrage :)

Tom de Blom schreef:

Goed om te lezen dat het inmiddels al is opgelost en je feedback nemen we uiteraard ook mee, dank daarvoor! Dit zijn altijd waardevolle signalen dus fijn dat je dit hier ook hebt willen delen. Mocht je in de toekomst weer zoiets opvallen, meld het hier dan vooral!