Ik kreeg gisteren een SMS over een firmware update voor het modem in de nacht. Maar nu heeft het nog steeds de versie SGEJ1000060E. Moet ik nou een reset doen of wordt het automatisch geïnstalleerd bij een nieuw opstarten?
Hier vorige week hetzelfde. Niks gebeurd.
Goede vraag! Er zijn in principe twee redenen waarom je een update niet gehad hebt. De eerste is dat het om een of andere interne reden is uitgesteld. Dan wordt het meestal een dag of twee, drie later alsnog gedaan. Of er is een probleem opgetreden tijdens het updaten. Meestal betekent dit dat ons beheersysteem geen (goed) contact met je modem kon leggen.
Top, en ik kan de boel nu goed uitlezen, dus ik verwacht geen problemen met de volgende poging voor de update,
Jij hebt de update inmiddels gehad,
Ja ik heb hem opnieuw gestart en ook naar de firmware 39.0 geupdated, maar ik zie nog steeds bij info de versie 38.0
Kan kloppen,
Gaan die updates volledig automatisch of moet je zelf nog wat doen?
Ah, dat is dan inderdaad de reden. Experia Wifi werken nog niet samen met de nieuwe software. Dus dan updaten we nog niet. En dan is er bij het seletieproces iets misgegaan waardoor jij wel op de verzendlijst van de sms bent gekomen, maar de update dus niet hebt kunnen krijgen. Moet je dan, helaas, ook vragen om af te wachten,
Gaan die updates volledig automatisch of moet je zelf nog wat doen?
Gaat automatisch. Zie voor meer informatie:
Hoi
Ik heb even meegelezen en hoop dat je mij ook kunt helpen.
23 Oktober, laat in de avond, een sms gehad van KPN over een update die gaat komen.
In de nacht naar de 24e heb ik een melding gehad van Norton, ARP-spoofing gedetecteerd.
Telefonisch contact gehad met KPN. Contactpersoon 1 zegt, ja er is een update geweest. Dit kan die melding hebben veroorzaakt.
Contactpersoon 2 zegt, nee, er is sinds 8 mnd geen update geweest. Wel lijkt de stroom even eraf te zijn geweest. (Verder in huis niks van gemerkt.)
Kun jij mij hiermee helpen?
Wil graag weten of die ARP-spoofing een serieuze melding is of getriggerd is door het modem.
Alvast enorm bedankt.
Jij hebt de update inderdaad gekregen,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.