Skip to main content

ik mijn snelheid verhogen maar is de Experiabox v10 daar geschikt voor of is de Box 12 daar beter voor geschikt en dan gelijk met 2 superwifi2 punten

@Harry Harry 

Als je snelheid wilt verhogen is eigenlijk alleen goede bekabeling geschikt en eventuele goede switchen. 

Al het andere is mooi, maar eigenlijk voornamelijk afhankelijk van de aansluiting in de client.  (Kan bij sommige apparaten heel goed zijn).


Hallo @Harry HarryHarry, de V10 kan bekabeld tot 1 Gigabit snelheid aan via glasvezel. Daar heb je geen box 12 voor nodig .  Een modem wordt trouwens alleen vervangen als deze defect is of als KPN dat nodig acht voor een goede verbinding.

Draadloos is in de regel langzamer.

Als je aan de V10 2 wifi-versterkers toevoegt, wordt de wifi op de V10 uitgeschakeld, dus 1 versterker is om de wifi van de V10 te vervangen en de andere versterker kun je dan elders plaatsen, bij voorkeur bekabeld.

 


Hallo @Harry HarryHarry, de V10 kan bekabeld tot 1 Gigabit snelheid aan via glasvezel. Daar heb je geen box 12 voor nodig .

Draadloos blijft altijd langzamer.

 

Nee hoor, dat “altijd” is absoluut niet zeker. Alleen momenteel nog wel het geval. 🤣😂🤣


ik haal toch best wel goeie snelheid via wifi dus do langzamer ook weer niet :P